Weekend in Holland

8 mei 2016 - Geersdijk, Nederland

Hola, hallo,

(Nederlands beneden, see pictures and video below)

Yes, I can finally tell about my surprise! Last Thursday I went to Barcelona airport and took the plane to Rotterdam. My parents and grandparents didn’t know that I was coming. So my sister had to come up with many excuses why my parents couldn’t book flight tickets to Girona or somewhere else. I didn’t really slept that night because my bus departed at 03.30 am. But  everything went fine and the sunrise was so beautiful at the airport. There were like 10 planes leaving at the same time so we had to wait a bit. When I arrived in Rotterdam, Sanne came to pick me up from the airport. We drove to the small village where my parents live in Zealand. First I saw my friends Anne and Krista before I walked into the garden to surprise my parents. It was a big surprise as you could see in the video in the link. Thanks sis! The weather was great so we were enjoying in the sun. My grandparents came by and were also very surprised.

On Friday I cycled the whole day with my dad, cousin and people from my village. Saw my friends again and went to Rijckholt where I work. After Miranda finished working, we went to my place and a café.

Saturday morning I was working, serving breakfast to the guest from the bed and breakfast. In the afternoon I went to the beach with my friends and afterwards the family came for a bbq.

Sunday we had brunch together and then it was already time to leave and sit in the car with 27 degrees.. It was so busy at the airport, they were already calling my name and I had to run to the airplane haha. I was so lucky with the summer weather in Holland. I enjoyed my weekend at home very much :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaaaaa, eindelijk kan ik over mijn verrassing praten. Meer dan een week niks kunnen zeggen en uiteindelijk wisten steeds meer mensen er vanaf, maar gelukkig mijn ouders niet. Mijn zusje moest veel smoesjes verzinnen anders waren ze bijna naar Girona gevlogen terwijl ik naar hen toe zou komen. Dus daar ging ik donderdag om 3 uur in de vroege ochtend richting barcelona. Gelukkig ging alles goed onderweg en de zonsopkomst vanuit het vliegtuig was erg mooi. Stond zelfs in de vroege morgen met het vliegtuig in de file omdat er nog 10 vliegtuigen voor ons waren om op te stijgen. Eenmaal aangekomen in Rotterdam stond Sanne op mij te wachten. We reden terug naar het mooie zeeland. In geersdijk waren Anne en Krista er ook, super lief. Daarna liepen we de tuin binnen waar mijn ouders en zusje zaten. Wat waren ze verbaasd en blij. Dankjewel sis! Heerlijk een middagje in de tuin gelegen.

the best views are from the sky sunrise at barcelona airport

Vrijdag was het de boerenfietstocht op het eiland dus ging ik samen met me vader, Krista en de rest van Geersdijk een dagje fietsen. Onderweg nog vriendinnen gezien en heerlijk genoten van het weer. Daarna even naar mijn werk, Rijckholt, waar Miranda aan het werken was. Gelijk afgesproken dat ik zaterdagochtend even help met het ontbijt verzorgen. Miranda na het werk met mij mee naar mijn huis en een gezellig avondje gehad.

With my cousin love the beaches at home

cycling day hi, oosterscheldekering Chicas

Zaterdagochtend eventjes ontbij draaien op het werk, was weer leuk. Daarna lekker in de zon gelegen op het strandje met Anne, Anne en pieter. ’s Avonds kwam de familie bbqen bij ons.

small beach At the beach with the girlsbbq with the familiy

Zondag hebben we nog samen gebruncht maar helaas was het al snel tijd om in de auto te stappen richting Rotterdam. Het was erg druk op de luchthaven dus ik werd uiteindelijk omgeroepen dat ik me snel naar het vliegtuig moest gaan. Dus daar ging ik rennend naar het vliegtuig, ondertussen zwaaiend naar de familie. Het was echt een heerlijk weekend en iedereen weer eventjes gezien.